vineri, 4 februarie 2011

ha!

hehe.ma simt cat de cat bine xD .nu stiu de ce.dar ma simt bine
ar fi trebuit sa citesc o carte azi.dar mi-a fost prea lene,asa ca am renuntat
ce e sus acolo.exact.sus.adica poza baka.it's me.ma prosteam intr-o zi.si m-am pictat pe fata.bine.nu trebuia sa fac asta.cel putin nu cu acuarele :)) dar chiar eram plictisita.si ala a fost rezultatul.poza putin editata.as fi editato mai bine daca aveam photoshopul..dar..c'est la vie :|
Am vazut un film acum cateva zile,foarte dragut,How to date an otaku girl. here,take a look at this image -> 
E doar un film,uita-te la el :]




aaah.tot nu imi vine sa cred.acum cateva luni sis[Saiko] mi-a spus ca am o fana.acum..bine o luna..mi-a spus ca am inca o fana <3 ce bine ma siiimt xD 










song of the day xD



prima data am auzit melodia asta la un film pe cfare l-am vazut pe HBO.[filmul e "Mirajul dansului 2" english title :"CENTER STAGE: TURN IT UP"].adica..unele parti din el,marea parte .melodia e de la dansul final,e absolut superba <3
a.uita-te si la dansul final <3

shit.o calitate mai buna nu gaseam :|
a.si ma gandeam sa postez o poveste.dar cred ca o pun data viitoare.acum vreau sa ma uit la gokusen :)))
buh bye >:D<

0 minuni spuse de voi xD:

Trimiteți un comentariu