miercuri, 8 decembrie 2010

baaaaaaaaaka



duuuude,Adriana! de ce ai facut asta? Desii,m-am simtit ca intr-un vis,am ajuns sa ma simt naspaaaa :[ in fine,
maine am tezaaaa :( si eu nu retin nimic :| aproape,si poza aia ma ilustreaza perfeeect :x imi plac lacrimile de pe obrajii ei si din ochii ei xD kawaaiiiiii 
in fine,acum nu mai continui povestea ca nu am cu ce,nu am mai vorbit cu tipul ala,vorbesc cu el in week-end
sunt cam obosita asa ca nu mai scriu nimic pe aiciiiiiiiiii :]
bye bye x]




a,da,si melodia de azi,am tot fredonat-o cand am aflat..chestia aia... :-<



aah,la ce ametita sunt azi...si mai si citesc o poveste creepy,dar imi place in acelasi timp :] 

2 minuni spuse de voi xD:

Addriana spunea...

BBAAAKKKKAAAA !!!!!!!!!!!!
Daca chiar s-a referit la ... ce a zis atunci nu ar trebui sa te simti trista....
Si ... am facut un lucru bun, e mai bine, macar cateva clipe ... de fericire... adica intr-o ora jum a fost deajuns sa faci ce nu ai fi putut intr-o viata... eu cred totusi ca am, facut ce trebuia, desi te-a facut sa suferi, nu a fost .... planuit de mine
Arienai tsuno !!!!

SMILE <//3


"Smile, though your heart is aching. Smile, even though it's breaking. Though there are clouds in the sky, You'll get by... If you smile through your fears and sorrows. Smile and maybe tomorrow You'll see the sun come shining through. If you just smile. "

Saiko Chan spunea...

Of of of... teza asta :(
Şi eu o dau azi şi nu ştiu cât am să reţin :|

Aştept povestirea :X

Btw, iubesc tema! <3

Trimiteți un comentariu