sâmbătă, 18 decembrie 2010

SNOOOOOW! WINTEEER!! YAY!!





kawaii desu~ 
                                        m-am indragostit de toate imaginile astea :]] whatever,acum razi de mine

sooo,astazi am iesit pe afara si am primit zapada in fata,a fost distractiv in unele momente...dar in alte momente..mai bine plecam de acolo..adica...naaah.e craciunul,distreaza-te.dar si distractia asta are o limita
Fun is fun,and done is done.
aaah,ieri am fost la Hi Hi cu Alina,si cand sa iesim din magazin,ea nu era atenta,vorbea la telefon,a cazut pe jos,a alunecat mai precis.si trece un tip pe langa,o vede pe alina,incepe sa rada,si striga  "haa ha,a căzut,acum luaţi zăpadă şi frecaţi-o pe faţă!!" .se apleaca ala si ia niste zapada,Alina fiind inca jos nu observa nimic.dar ala ia zapad,si ii da pe fata Alinei,si ea incepe sa tipe,si eu incep sa tip "Las-o ma in pace!" zi ala zice "aaah,binee,fir-ar" :]] animaluuuul :]]


aaa.si uite imaginile editate
am pus doar numele asa ca nu te mira 
 DA CLICK SA LE VEZI MAI BINE :] MAI ALES LA ASTA DE MAI SUS ,NU SE VAD TOATE PERSONAJELE :| SI MAI JOS SA VEZI COMENTARII DE LA MINE :]]





btw,am editat imagini doar cu persoane care stiu eu ca mi-ar putea citi blogul,si Claudia :]] 

soooo,ceva pentru my dear sis' >:D< mi-e dor de animax Saiko ;[  i miss the familly.. :] luv yaaa' all >:D<

aaah,nu am mai modificat imagini asa de cand a "murit" animax-ul :[


aa,si melodia zileeeeeeeeeeeeei xD

pana acum nu-mi placea chiar asa mult 30 seconds to mars..dar acum mi se par prea misto xD

1 minuni spuse de voi xD:

Addriana spunea...

Chiar sa nu se vada unde se uita Adriana :))
One more time ...xP <B

Trimiteți un comentariu