vineri, 31 decembrie 2010

hehe

hehe.cica sunt lenesa,sunt lenesa?nu sunt foarte lenesa,doar ca nu am mai postat in ultima vreme....deloc.. :]]
de cand  nu am mai postat s-au intamplat multicele..de exemplu...au inceput sa imi placa dramele coreene O_O mda..nu ma credeam in stare :]] eram fidela doar celor japoneze
insa...mi-a placut o drama foarte mult..Playful Kiss...a fost pur si simplu...ADORABILA! xD 
si acum m-am apucat de o alta drama coreeana,You're Beautiful...si eu care ziceam ca nu ma voi uita niciodata..de ce nu mi=-ati spus ca inceputul e asa dragut?sau ca Jeremy e adorabil!! xD :]]
in fine..va recomand o drama prea amuzanta ,si foarte dragutaa,nu are multe episoade,insa baietii din drama sunt prea draguti :x la cum arata ma refer.. :] 
se numeste Yamato Nadeshiko Shichi Henge .ti-o recomand
hehe,am terminat cu postul asta. see ya next time >:D<
buh bye




aaaah.si melodia zilei 

o ador.vocea ei e absolut perfecta,si faptul ca cu ea au colaborat cei de la Apocalyptica e perfect!! xD

1 minuni spuse de voi xD:

Trimiteți un comentariu