marți, 30 noiembrie 2010

hmmm,trust...trust....trust


pai,nu am mai postat de mult,si mda..postez cam rar,in fine azi s-au intamplat cam multe...cristiana a fost cam... nu mai zic.. dar mi-am primit "cartea" xD am aflat ca Geanina e de treaba xD desi iubitul ei nu prea se comporta frumos cu ea..saraca..hmm.si a mai fost o chestie azi..dar nu ma zic de aia,daca vrei ,ma intrebi fata in fata  :]
increderea mea a fost cam...sfasiata daca pot zice asa...multe lucruri se intampla si nu stiu cum sa le fac fata,altii isi bat joc incat increderea mea ajunge la 20%,cred ca e ceva de joaca cu asta 8-| well... mda....dar si eu sunt nehotarata,ori imi place de cineva ori nu imi place? ala nici nu stie la cine se gandeste 8-|
well.melodia zilei xD ador animeul

1 minuni spuse de voi xD:

Addriana spunea...

De cine iti place sau nu iti place?
Si eu am patit la fel ieri si alaltaieri... am deschis la un mom subiectul cu tn, dar nu am mai avut tupeu sa il termin :">
Chiar si asa, e o diferenta destul de mare intre a placea si a nu placea, deci acum presupun ca doar il simpatizezi xP
Ahh... CINE SI-A BATUT JOC DE INCREDEREA TA O SA PRIMEASCA UN : "piri piru piru pi" :)) de la mine
Sper ca inca mai ai incredere in persoanele apropiate, e ok sa iti pierzi increderea, atat timp cat stii ce sa faci ca sa o recuperezi

Trimiteți un comentariu