miercuri, 24 noiembrie 2010

xD



yay,am terminat hana yori dango the final,si acum am parte de mai multa linisteee xD s-a terminat ziua asa usoor,si aveam multe de pregatit,si imi faceam asa de multe grijiiii 8-> aah,ce bine ma simt,acum ma pregatesc sa ma uit la un alt film,cred ca la Saw 4,dar inainte ma uit la The hard times of rj berger,aaaah,dar ce bine ma simt,melodia asta ma face sa ma simt asa de bine
nu prea mai stiu ce sa mai zic

aa,melodia zilei xD





2 minuni spuse de voi xD:

Addriana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Addriana spunea...

Sorry pentru adineauri :)) erau catvea greseli de scriere si .... m-am gandit ca ar fii mai bine sa sterg comment-ul :">
In fine, revenind al melodie, e superba, e chiar superba, nu puteam cere o melodie mai potrivita pt mine acum, e tot ce-mi doream :] xP xD
ARIGATO !!!

Trimiteți un comentariu