sâmbătă, 20 noiembrie 2010

xD Lemoooon!!



yup,lemon <3 singurul lucru bun care mi-a facut sambata :)) adineauri am vazut filmul saw 2,ciudate filmele saw o.o a,si ieri am vazut un alt film,a fost extraordinar,desi plin de ciudatenii,se numea The Number 23,numarul 23 te urmaresteeeeeeee :] ow,si astazi,ce a mai fost...hmm,am inceput iar sa bocesc ca proasta la Hana Yori Dango ,si ma voi mai uita eu :> nu ma culc pana nu ajung la episodul 10,si sunt la 8....hmm,cred ca eu folosesc blogul pentru motive diferite,un citat pentru astazi "SMILE!DANCE!BE A LEMON" xD
melodia de aaaazi:)
http://www.youtube.com/watch?v=_oLVB5k3z_M


Maria Mena e o draguta,are si voce,si tipul din videoclipul de mai sus e chiar dragut :> melodia asta mi-a facut ziua,sper sa ti-o faca si pe a ta :))
bye bye

1 minuni spuse de voi xD:

Addriana spunea...

imi place cum danseaza lamaia :)) :>

Trimiteți un comentariu