vineri, 26 noiembrie 2010

Vineeeri




well,azi a fost o zi ciudata,pe o parte m-am simtit bine,pe de alta parte am plans ca idioata la ora de mate :)) firar ea sa fie de materie :-< eh,asta e :-j life goes on,partea buna e ca nu prea am facut nimic la latina,am avut un exercitiu d-ala cu i.g.s.u xD am fost partial atenta,dar pe la sfarsit am plecat de pe acolo si am stat la apa si am ascultat muzica :"] m-am simtit bine.am facut clatiteee,abia acum le-am terminat,si au iesit PEEEERFECTE! xD ma iubesc,in fine,mai devreme am terminat The Hard times of RJ Berger,dragut serialul,dar s-a terminat ciudat :)) apoi am vazut Saw VI ,a fost dragut,desi,nu e chiar ca primele cateva filme,John Kramer rullz!! ceilalti idioti care stiu ce inseamna munca lui John si incearca sa ii duca munca mai departe,desi nu inteleg sensul,sunt chiar fucked up :| 
oh,melodia zilei,azi am descoperit-o xD My chemical romance canta excelent 


1 minuni spuse de voi xD:

Addriana spunea...

Dooamne iti ador poza si lasa-o incolo de matematica o sa fie bn ;]
Mi-ai facut pofta de clatite =p~
Be happy... SMILE
Live your life as better as you can !!!

Trimiteți un comentariu