vineri, 19 noiembrie 2010

uuuh,another day





Well,astăzi,ce mai zi,m-am certat putin cu mama mea,Adriana era supărată,am făcut mate în loc de dirigenţie :| bănuiesc ca Vineri e cea mai naşpa zi din săptămână.a,am uitat să zic,muuulte persoane au râs de tunsoarea mea :| mie una îmi place,si m-am enervat aşa tare încât nu am putut să mă mai opresc din ţipat O_O daca nu iti convine cum arat atunci de ce nu taci? 8-|
în fine,totuşi,a fost o zi nasoala
aaa,şi am uitat să zic,de acum înainte pun câte o melodie pentru câte un post/o zi :) Sper să îţi placă
so,melodia de azi xD
http://www.youtube.com/watch?v=zp6b4sKo6VA
am ascultat-o în  ora de latină,pe adriana a făcut-o mai tristă,şi pe mine m-a făcut să îmi amintesc de Hana Yori Dango şi de ce se mai întâmpla pe acolo,şi mă lua şi pe mine plânsul :|  eh,enjoy xD

1 minuni spuse de voi xD:

Addriana spunea...

Aww... chiar e o melodie care iti sfasie sufletul, drama si mai si :>...
Si eu am fost trista vineri, am fost la baie si am plans, putin cat sa mai pot si atenta la ore doar ca la mine, o persoana a observat ca sunt foarte trista, m-a inveselit si m-a facut sa rad desi nu credeam ca o sa pot zambi, ihh,... numai la melodia asta imi sta capul de vreo 2 zile :|

Trimiteți un comentariu